8 juli !

tjooo babes!

vaknade typ halv 3 idag, för vi somna inte förens typ 4 imorse -.-
som sagt spenderade jag min kväll igår med annie
vi va typ bara ute och chilla, de va skit dåligt väder! regna och åska men men..
men vi träffade lite trevligt folk och hade de najs iallafall :)
sen drog vi hem vid typ 12 (?) för då va vi blöta, håret va lockigt, sminket rann och vi va trötta!
då direkt när vi kom hem la jag mig i sängen för jag mådde skiiit! mådde illa och jätte ont i huvet..
så jag snacka lite i telefon med jocke, och sen mådde jag genast mycket bättre (a) hihi!

ska lägga in bilderna och videosarna på datan nu, så dom kommer i nästa inlägg...

puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0