*

DIG:


1. Hur lång är du ? typ 1,58


2. Vad vill du bli när du bli stor? jag vet inte..


3. Vad pluggar du ? hah va


 4. Har du långt hår ? ja


5. Vilken hårfärg har du ? blondt


6. Sminkar du dig ? ja?


7. Har du haft sex senaste månaden? ....


8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? rosa :)


9. Har du kysst någon idag ? nej men pussat haha:)


 


FAMILJ:


1. Bor dina föräldrar ihop ? Ja


2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? olika sätt


3. Hur många syskon har du ? 2


4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? JA JAG SKA!


5. Hur många ställen har du bott på ? hmm 3


6. Vem i din familj stör du dig mest på? olika -.-


7. Vilken familjemedlem är snällast ? olika


8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? jag vet inte, kommer inte ihåg


 


KOMPISAR:


1. När var du senast med nån kompis ? igår


2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? viktoria


3. Har du kysst nån kompis ? aa


4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? ja


5. Vem har du varit kompis med längst ? sara


6. Vem känner dig bäst? viktoria och mikaela


7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? haha nej


8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? verkligen inte


 


VÅGAR DU:


1. Skrika åt dina föräldrar ? ja


2. Klä dig annorlunda? ööh hahah har inte sån stil


3. Vara dig själv ? jag är alltid mig själv.


4. Visa dig i bikini/badbyxor ? ja ;)


5. Fisa inför din pojk/flickvän ? HAHAHAHHA nej


6. Pierca dig ? ah


7. Ha sex på offentlig plats ? eeeh?


8. Vara omogen ? alltid!


9. Äta småkryp ? eeh nej


 

DIVERSE:


1. När tuggade du tuggummi senast ? typ igår ..? 


2. När var du på semester senast ? förra sommaren ;ooo


3. Vilken färg är det på din tandborste ? blå :P


4. Är ditt hår tråkigt ? nej?


5. Vem såg dig naken senast ? ehm, jag ?


6. Hur ofta duschar du? typ Varje dag


7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? inte än på ett tag iaf.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0