framme!

hej bloggen!
nu är jag framme, efter att ha suttit i bilen i typ 7 timmar -.-
aaas jobbigt fast jag sov typ hela vägen, men det va så jävla varmt, hade typ mjukis och tjocktröja
men nu har jag bytt till shorts och linne och ligger ute på studsmattan och solar (a)
inatt är det bara jag, mamma och pappa som ska bo här men imorgon kommer några kompisar hit som vi ska bo tillsammans med hela veckan =) kommer bli as najs!
och om det fortsätter vara såhär varmt som det är nu så kommer jag komma hem bruuuuuuun! ;D haha (a)

och juste...
tyvärr glömde jag min mobilsladd till datan så jag kan inte lägga in bilder =(
men jag ska försöka få pappa att åka och köpa en (a)

men nu ska tydligen vi åka och handla lite för ikväll ska vi grilla ;D
men vi hörs lite senare !

puss på er gullungar!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0