g33ks!

JAG OCH VIKTORIA PÅ MSN...
viktoria:
  gunnar.. ska vi ligga sked?
emmajoe: men olle.. :O vad är de?
viktoria: det är när man ligger på sidan (lite halvt i fosterställning) och så ligger det en person bakom i samma ställning, så kan man stoppa in pillegurkan bakifrån om man vill få det extra mysigt!
emma: hahahhahahahahhahahahahha
viktoria: nämen... :$

hahahhahahahha, min och viktorias torra humor!
ni som känner oss vet vad jag pratar om haha, och ni som inte känner oss.. synd för er! MOHAHAH
men jag kan faktiskt erkänna att det där med sked va jag seriös om, asså har aldrig hört det förut  ;oooo
hur ofta säger man : ska vi ligga sked!?
(men det är nog bara jag som är lite seg (a)
hahah, och de roliga är att vi sitter i samma rum men med varsin data, TÖNTAR? hahah det är bara förnamnet!

Kommentarer
Postat av: viktoria

hahaha ! vadå torra humor?! den är aaaaaskööön ;D

2009-07-30 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0