godmorgon!

vaknade för en halvtimme sen och då gick jag och mathilda upp och duscha och åt lite frulle, men vi ska fixa oss nu för idag ska vi till grönan (a) fast båda är ganska så trötta idag för vi kom hem vid typ 2 igår för det hände en sak..
(inget jag vill ta upp i bloggen) inte nu iallafall, men det ända jag kan säga är att
jag kommer alltid finnas här för dig viktoria, du är min bästavän och jag älskar dig!


och förlåt för att jag har uppdaterat dåligt den här veckan, men jag har inte suttit vid datan så mycket nu när mathilda är här.
men nu ska jag börja fixa mig!

puss på er sötsaker


iloveubeeestis

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag älskar dig också emma, du & jag genom allt ! <3

2009-07-25 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0