hemma!

HEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!
saknat mig?... ja de är klart ni har ;D
förlåt för super dålig uppdatering men nu när jag är hemma så ska jag berätta så mycket som möjligt om veckan och lägga in massa bilder och så :) men jag tror jag gör det imorgon för jag ska nog gå och lägga mig snart, har typ inte sovit på hela veckan (a) men jag tänkte bara berätta att vi va ju nere i skåne på falsterbo veckan, eftersom min syrra skulle tävla och så (hon rider) och hon tävlade både i torsdag och igår, på torsdagen kom hon 2 och det var lixom ett kval till tävlingen som va igår (lördags) och då var de finalen och då vann hon :D

här kan ni se en kort intervju med henne :) 






jag är stolt över dig sanna :D
älskar dig !

men nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon när jag vaknar sötnosar :)
då kommer massa bilder m.m
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: viktoria

fan va duktigt hon är !

2009-07-20 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0