idioter

några störda grabbar kommentera en bild på chloe på pea
och skrev
sånt här onödigt skit...



asså vafan är erat problem ?
stäng eran käft innan jag gör de åt er idioter!



eds - jag får helt seriöst flipp på alla idioter till killar... du vet att du är finast!
chk2 - ja asså kolla på dom lixom ;o
eds -  JA JAG VET! asså åh blir så trött på sånna personer som verkligen inte har något bättre för sig än att klaga på en 14 årig tjejs bild! ÅÅH JAG CUTTAR DOM YAAAO! ;O
chk2 - hahah ja fan dom tigger spö av emmajoe och chloe BREE!
eds - jaaa eller hur bree! akta er annars får ni en fet box av oss YAO!
chk2 - jaa! dom kan gitta från mitt album om dom ska klaga YAO!


hahah (vi driver för er retarded people
som kanske inte fattar de!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0