ikväll blir de partaj med linnea !

Annie åkte hem från mig för kanske 2 timmar sen?
synd.. "/ men hon var tvungen för hon ska åka på kryssning imorgon!


men nu är VÄRLDENS BÄSTA & SÖÖTASTE LINNEA MATTSSON HOS MIG :D
hon ska slagga hos mig inatt och ikväll ska vi röööööja och ha super kul!
hon har varit i grekland i 2 veckor nu så vi har inte alls träffats så mycket.. men nu ÄNTLIGEN!
har alltid lika roligt tillsammans, right baby? (a)



visst är hon söt? :$
grabbar hon är SINGEL ;D
men kom ihåg... HON KOMMER ALLTID VARA MIN!
och de har hon sagt själv (a)

haha jeje, men nu ska vi fixa oss för att dra ut, uppdaterar mer senare!


vet att ni älskar mig ...
puss på er sötisar!


Kommentarer
Postat av: DU VET VEM!

LINNEA ÄR MIN SÖTNOS! :O

2009-07-08 @ 22:47:18
Postat av: emmajoe

eller inte? som jag sa i inlägget.. hon har sagt till mig att hon är min liiiipar

mohahah, synd för dig lilla vän! :D



men de va ju gulligt av dig att skriva så ;)

2009-07-08 @ 22:53:02
URL: http://emmajoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0