kommer du ihåg viktoria?

 
bilden är på viktoria och det var andra gången vi träffades. hihi ser ni att hon va super blond där också (a)
vi satt och åt pizza här i huddinge och vega va med också, efter det åkte vi hem till vega. Hittade lite videosar på datan från den kvällen också. Ni kanske kommer få se dom nångång :p


den här tog vi efter idrotten nångång i början av 6an
(där hade hon blivit brunett också -.- haha)


också början av 6an



på dom här bilderna va vi inte alls så tajhta, men sen... första dagen på påsklovet i 7an... ja sen den dagen gumman, har vi inte varit en sekund utan varandra! förrutom nu när du först va en vecka på "läger" och sen en vecka i prag och jag va i skåne en vecka. Men om man räknar bort dom dagarna så kan jag inte minnas en ända dag som vi varit utan varandra. Gumman vi gör ju nästan allt tillsammans, ja du vet vad jag pratar om ? ;) haha, alla minnen med dig! varje sekund jag är med dig, de är då jag mår som bäst! med dig är jag lycklig. Hjärtat du är en underbar person,och du är min bästavän, och de vi har nu, ska vara förevigt! viktoria jag hoppas du aldrig kommer lämna mig. Jag kommer iallafall aldrig lämna dig! du betyder så mycket för mig så jag skulle nog kunna göra vad som helst för dig!
 jag älskar dig viktoria sara flodin!

you make my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0