Linnea Mattsson...

de finns ingen som du, och jag hoppas du vet att jag älskar dig sjukt mycket!
alla våra minnen tillasammans som t.ex. när vi va på heron city och stog och sjöng åt busschafförerna och när vi va i skärholmen och gick runt i den där snurrsaken när man går in? aja du vet vad jag menar! när vi gick typ 10 varv runt och kunde inte sluta skratta haha, sötnos vi skratta i minst en timme åt de... haha, kan fortfarande skratta åt alla sjuka grejer vi gjort, tillsammans är vi bäst! om du bara kunde förstå hur mycket du betyder för mig älskling! du är en av mina bästavänner! Linnea
<3 Emma, de är så det ska vara, gumman du är underbar! och som jag sa "de finns ingen som du" roligast har jag med dig! och att våran kväll inte blev som vi hade tänkt oss gjorde ingenting faktiskt när jag väl tänker på de.. eftersom jag får vara med min bästavän! kolla på film och skratta åt allt och alla...
ja du vet vad jag snackar om ;D vi har alltid kul tillsammans oavsett väder och skit ;P haha




 jag kommer alltid finnas här för dig de vet du!
och jag kommer alltid stå vid din sida!
jag älskar dig över hela mitt hjärta
vänner längre än till döden, det lovar jag dig!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh gumman! jag älskar dig så sjukt mkt<3

och alla minnena, kommer aldrig glömma när vi gjorde moster berit och alla dom där videosarna, hahaha hur jävla kul som helst, garvar så fort jag tänker på de och när vi cyklade ändra från dig till den där ''klippan'' sen hem till mig och käka kyckling bitar uppe på mitt tak, haha de e minnen jag ALDRIG kommer glömma, vår humor e fan den bästa.

jag älskar dig nu och föralltid baby, glöm inte det!



EDS<3LMT

2009-07-09 @ 00:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0