Måndag 18:24

tjooo ;D
sitter på golvet nu med mathilda typ under trappan :P (haha där är typ det ända stället internet funkar här)
men iallafall vi har varit ute och cyklat vid campingen (stavning) haha, mycket fyllor kan jag säga! haha, och det är nån fest där ikväll för alla över 18 .. SUCK
men men.. men vi ska iallafall dit och kolla läget sen ;)
haha, men min mamma känner alla vakter där så jag har träffat dom och så, dom säger att dom INTE vill se mig där inatt HAHA!, men ag kan lova att det kommer dom inte få för jag och mathilda ska nog bara vara hemma i huset och kolla på gossip girl eller nått... kanske bada? aja vi får se :) men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, nu vill jag UT :D

hörs senare baby!



bild på söta mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0