movie time!

nu är jag ny duschad och fräsch!


Linnea ligger i sängen och kollar på nått sjukt tv pogram och garvar hela tiden men jag fattar ingenting ;o hahah!
så nu ska jag sätta på mig min älskade rosa barbie mys"dräkt" och lägga mig i sängen så ska vi nog kolla på någon film, vet inte riktigt vilken men vi ska kolla om de finns någon att hyra :)
(eftersom jag kan hyra film hemma genom tv) hihi riktigt naaajs!

men vi hörs senare innan vi går och lägger oss iallafall (om vi nu kommer sova nånting inatt? ;P)
och just mina kära bloggläsare... har jag inte varit duktig på att uppdatera idag ? :D
tycker jag iallafall *stolt* haha nej men ibland har jag dagar då jag vill blogga om allt och alla hela tiden och ibland då jag inte orkar skriva nånting (a) men jag har varit dålig på att skriva på senaste ...
för att jag inte haft lust men de börjar nog komma tillbaka nu!
bra va? :D

aja nu ska vi kolla på nån film, puss på er sötnosar!

(glöm inte att kommentera, blir mycket roligare att blogga då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0