skåne här kommer jag !

ska åka om typ 5 minuter så jag hinner skriva lite iallafall :)
kom på att jag ville ha med mig lite mer kläder så jag fick ta en till väska + att sen måste jag ha lite skor med mig så då fick jag ta ännu en väska för bara mina skor, helt jävla sjukt egentligen men men jag är tjej så många par skor är ett måste! haha (a)
men som sagt så kommer jag blogga när jag är i skåne men inte alls lika mycket kanske blir ungefär 2 inlägg om dagen..
men det är ju bättre än inget eller hur ? ;D jag kommer sakna alla jätte mycket!
men vissa mer än andra såklart (a) mohaha, men jag är ju som sagt bara borta en vecka så sakna mig inte för mycket!
men alla som har mitt nummer når mig på luren dygnet runt ;)

nej nu tjatar mamma att vi måste åka!

PUSS PUSS SKRIVER MER NÄR JAG KOMMER FRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0