SKIT VÄDER!

fyyyfan vad de regnar !
blir så arg, de förstörde våran kväll!
vi gick ut och de regna lite, men vi tänkte vafan skit samma...
sen träffar vi lite folk,  vi sätter oss på grillen.. snackar lite skit och äter lite pommes (a)
sen ska vi ut igen (vet inte vart vi skulle) då verkligen spööööregnar de! :@
så vi börja gå mot typ en park och vi va så jävla blöta och frös som fan.. så då orkade vi inte följa med längre, så då gick vi hem till mig (och ja vi gick i de jävla skit vädret!), och nu sitter vi här helt jävla lockiga i huvet och fryyyser.. så vi ska nog poppa lite popcorn och hämta lite cola och lägga oss i sängen och kolla på nån film. Så jag kommer nog blogga ganska mycket nu ikväll/natt. jag som hade hoppas på att kunna vara ute och ha kul.. men ikke -.-


jaja, mysiga hemmakvällar med bästavänner är också kul! :D
men nu ska jag lägga in dom bilder som vi hann ta nu när vi va ute så de kommer i nästa inlägg... kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0