till hemlig!

sluta fråga hur jag mår när du inte ens bryr dig .. jag orkar inte ta mer skit får dig.
jag vill verkligen inte ha med dig o göra längre. du bara ljuger, sviker o sårar gång på gång, det klarar inte jag mer nu. snälla sluta lek nu, jag ber dig . jag har det så jävla mycket bättre utan dig. du tror verkligen att du bara kan komma o gå som du vill, men det kan du inte, det måste du förstå .. om du fortsätter som du gör nu kommer du inte ha någon kvar, det kan jag lova dig, och så vill du säkert inte ha.. jag vet inte hur många gånger jag gråtit för din skull, hur många gånger jag skyddat dig, hur många gånger jag tröstat dig .. fan minns du någonting av allt jag gjort för dig ?!  jag kommer nu aldrig förlåta dig för det du gjort, kom fan aldrig och säg förlåt. vafan att du ska skicka massa jävla folk på mig ?! jag känner så många fler än vad du gör, inte för att det är någon slags "tävling" om det men vafan väx upp lilla gumman vi har känt varandra i typ 5 år , ska det sluta så här verkligen ? .. men tydligen så blir det så för jag pallar inte med dig. helt ärligt jag hatar dig verkligen .. jag kommer fan aldrig mer ställa upp för dig .. men vafan aldrig mer nu. jag mår bättre utan dig som sviker. kom fan aldrig tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0