Fredag!

Godmorgon sötnosar! Idag är det fredag och det är den bästa dagen på hela veckan tycker jag, tycker inte ni det? ;D Jag ska iallafall vara med bästis idag och vi har massa roliga planer! Men jaja, det är ikväll det.. först måste vi va i skolan *suck* Men nu har jag precis sminkat mig klart och ska snart platta håret och sen klä på mig. Sen drar jag till skolan om typ en timme =) Idag slutar jag 15:20 ;O jag tycker det är dåligt att man får sluta så sent på en fredag (a) menmen.. that´s life! Nej nu ska jag platta håret och fixa mig, kanske hinner lägga in en outfit bild sen också. Men om jag inte hinner det så hörs vi när jag kommer hem från skolan helt enkelt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0