Hos viktoria!

godmorgon sötnosar!
Idag vaknade jag vid halv 11 av att mamma och pappa kom in och sa hejdå till mig eftersom att dom åker till skåne för att min storasyster ska tävla sm i helgen (jag håller tummarna för att det går bra för dig sanna!) förra året tog du silver, blir det kanske guld iår? ;) iallafall.. sen somnade jag om och vaknade vid kl 2 igen (a) och då ringde jag och väckte viktoria och sa att jag snart skulle ta bussen till henne. (för jag ska bo hos henne från idag tills på söndag) så jag fixade mig lite snabbt och sen gick jag till bussen :) Och nu sitter vi i hennes kök och gör lite roliga videosar, haha jag lägger in dom i bloggen strax! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0