I´m home!

*puuh* Nu är jag hemma igen och jag är väldigt trött i kroppen (a) Jag och Sanna (min storasyster) ska dit imorgon igen och träna. Då ska jag också köpa ett kort som gör att jag inte behöver betala varje gång för nu fick jag betala typ 150 kr men jag ska iallafall köpa kort och det kostar 700 kr och då får jag träna 10 ggr på det, så det är ganska bra =) och jag rekomenderar verkligen friskis och svettis om man inte tränar nått annat, och visst många kanske inte vill gå dit för man tror att man ska behöva träna med massa gamlingar, det trodde faktiskt jag (a) Men jag ville iallafall testa och det var riktigt kul. Så testa att gå dit, det är super kul! ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

När jag är frisk vill jag också träna med er



2009-10-02 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0