Måndag!

Tjaaa, okej, lite snabbt om min dag då...
Jag vaknade ungefär vid 09:30 och så började jag att fixa mig och sådär. Sen vid kanske 10:30 gick jag till skolan, så jag kom till skolan vid typ lunch (a) iallafall så mötte jag Viktoria, Vega och Mikaela och så gick vi och åt lite snabbt.. hahah vi hade skit kul i matsalen snackade massa minnen och skrattade höööögt! så alla blev väl lite smått irriterade på oss, menmen.. who cares? ;D Sen hade vi språk och sen efter det så hade vi bild, jag var skit sur på bilden! Asså jag är verkligen sämst på att rita, måla och skit! och + att jag har inget tålamod heller.. så det gick inte alls bra idag! vi håller på att göra en egen "serietidning" ah.. och hur kul är det lixom? -.- hallå... vi lever i år 2000, gå och köp dig en serietidning!? ;O ååh nej det var inte min dag idag! Iallafall efter skolan åkte jag och viktoria ner till centrum och hon köpte ett par skor och jag lämnade tillbaka filmen som vi hade hyrt igår. Sen åkte vi hem till viktoria och kolla på tv, snackade lite skit om allt och alla och ja.. sånna saker som vi brukar göra ;)
Men nu är jag iallafall hemma och jag ska snart kolla på "svenska hollywoodfruar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0