Min "killsmak"

* Du ska vara självsäker och veta vem du är. Inte lalla runt och tro att du är något du inte är.

* Du ska inte ha försökt på min syster eller någon annan som jag känner, det visar bara att jag inte är någon speciell för dig.

* Hur du skriver och uttrycker dig har en stor betydelse, en kille som är dryg och spammar mig går tyvärr bort på en gång!

* Är du väldigt mycket äldre/yngre än mig och försöker att få något med mig att göra, så kan du absolut glömma det på en gång.

* Du ska inte skriva med många tjejer samtidigt och säga samma sak till dom som mig. Alltså en player, det funkar inte!

* Om du visar för mycket "kåthet" alltså att du bara vill ha sex med mig. Så dissar jag dig direkt.

* Ditt utseende har faktiskt också en betydelse, många tycker det är fel. Men utsidan ger insidan en chans, så är det bara. Hur många som än säger att dom inte bryr sig om utseende så bryr jag mig inte. Jag står för att jag tittar på utseendet.

* Du ska absolut kunna visa dina känslor och kunna berätta saker för mig, annars kommer det absolut inte funka kan jag bara säga.

* Inte ett måste, men du kan gärna vilja skydda mig, inte i alla lägen men nästan.

* Acceptera mig för den jag är och försök inte ändra på mig och om jag inte duger för dig som jag är så fine, jag säger bara dra åt helvete. Jag kan gärna betala resan åt dig idiot.

* Jag ska inte behöva styra hela förhållandet osv. Du ska också visa att du är intresserad om du nu vill ha mig.

* Du ska inte ha några hemligheter för mig. Ni som förstår er på kärlek fattar vad jag menar med ''hemligheter''

* Du ska kunna acceptera mina vänner och såklart jag dina.

* Låt mig ha lite frihet, träng inte in mig så det känns som jag sitter i en bur och är inlåst som en underlat. Låt mig andas lite och låt mig vara för mig själv ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0