21 april

Kom precis hem, jag har haft utvecklingssamtal i skolan. Det gick helt okej, det går framåt. Förra terminen hade jag betyg i 3 ämnen, men nu har jag chans att få betyg i kanske 7 eller 8 ämnen.. vilket är bra för mig. Det som har gjort att jag inte har så jätte bra betyg i alla ämnen är att jag har hög frånvaro och många luckor från förut. Från 6an till nu har jag haft det skit svårt i skolan. Jag har skitit i skolan totalt alldeles för länge och nu när jag verkligen kämpar och försöker jobba upp mina betyg är det tufft, riktigt tufft. Jag vet själv att jag inte kommer få betyg i alla ämnen och säkert inte mycket mer än G. Men jag blir glad bara jag får det i så många ämnen som möjligt. Men jag måste sluta vara så lat och verkligen börja plugga nu, det är inte långt kvar till sommarlovet. Nästa vecka och veckan efter det har vi prao och sen är det 4 veckor kvar och sen går jag ut 8an. På praoen ska jag och Viktoria vara på min pappas företag och jag har fått uppgifter från min lärare som jag ska göra. Jag ska plugga till ett geografiprov som jag har missat, matte och sen ska jag göra klart min engelskabok. Jag måste göra det! Aja, nog om skolan. Nu ska jag käka lite middag och sen ska jag ut och träna. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0