Beauty

Nu sitter jag här framför datan, lyssnar på musik och pratar med pontus. Jag har målat mina naglar också. Jag valde ett rosa nagellack från O.P.I. Visst blev det fint? :D Imorgon eller ja.. idag kanske man ska säga(?) whatever.. det blir iallafall ingen skola för mig. Jag är i stort sett frisk nu, men känner mig fortfarande lite febrig och hostig så jag ska nog vila en dag till. Sen har vi ju påsklov nu också, fan vad skönt! Jag har så många underbara minnen från påsklovet 2009. T.ex. att jag och Mikaela var hos wagi varje dag, vi hade verkligen skit kul! ;) Och sen var det faktiskt då jag och Viktoria "fann" varandra. Hehe japp, så är det! Så nu på det här påsklovet så firar jag och Viktoria 1 år som bästavänner. :D Jag kan typ inte minnas en enda dag som jag och Viktoria har varit utan varandra(?) Eller jo.. när hon komfa sig i somras osv men annars har vi varit med varandra nästan varje dag, lovely! :D Well well.. jag tror iallafall att det här påsklovet kommer bli GAL1 kul! Jag och Viktoria ska på kryssning osv, fan vad jag längtar! :D Men nu ska jag vara lite socialare mot mina fans som skriver till mig på msn, shit vad jobbigt det är att vara känd!!! nej jag driver ;) men nu skriver det folk till mig och jag måste svara för min data har pms och hänger upp sig annars. Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0