En tuff brud i lyxförpackning

Ikväll blir det utgång med Felli och Chloé F är påväg till mig nu och när hon kommer ska vi fixa oss och sen senare ska vi möta upp C. Vi har tänkt dra till Trångsund på ferrelito, så vi får väl se hur länge vi stannar där. Annars drar vi väl vidare till nacka eller gullmars??? aja, känner på mig att den här kvällen kommer bli grym! fast det tråkiga är ju att min älskade Vikkie inte ska med för hon mådde inte så bra, men krya på dig gumman. Jag lovar att skaka på rumpan för oss båda ;) Imorgon kommer jag uppdatera mer, jag lovar. Och då ska jag också svara på era gulliga kommentarer! :D Nu måste jag måla mina naglar, det är så fult när man bara har nagellack på halva nageln. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0