första dagen på praoen

Shiiiit vad soft! haha. Det började med att jag och Viktoria kom 1 timme sent menmen, emh.. tåget var försenat? (a) nej okej, jag ställde aldrig klockan. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Iallafall så kom vi dit vid 11 ungefär och direkt när vi kom dit så fick vi vår första uppgift och det var att gå till posten vid gamla tryckeriet och hämta post. Sen kom vi tillbaka med det och då la vi oss i soffan med varsin mac och drack cola, as nice. Sen så fick vi vår andra uppgift och det var att åka till st. eriksgatan och köpa massa glödlampor? haha. Påvägen tillbaka till "jobbet" så stannade vi till vid en donken och köpte med oss varsin ceasarsallad. Sen åkte vi till gamla stan, satte oss vad vattnet och käka, super mysigt! Sen åkte vi tillbaka till "jobbet", lämnade alla glödlampor och sen åkte vi hem. That's it, nice dag va? hehe ;) Sen har vi bara degat hemma hos mig och kollat på film. Viktoria åkte hem för några minuter sen och jag ska strax hoppa in i duschen och sen sova. Imorgon är det ju back to business. HAHAHA mupp!
Jag :)))


vikkan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0