good morning sunshine

Jag vaknade för kanske 1 timme sen av att min mammma kommer in i mitt rum och säger att jag inte får sova bort hela dagarna. Man ba hallå!? jag somna inte förens 5 imorse så jag är gaaanska så trött -.- Men skitsamma, nu är jag uppe och ska snart ringa Viktoria och säga att hon ska ta sitt feta arlse och komma hit ;) Idag har jag bestämt att vi ska sola, och nu jävlar viktoria ska vi göra det också!! Jag tänker inte gå runt och se ut som en jävla albino brud! Och sen har jag bestämt att jag ska ta med mig idioten till skärholmen också, och sist men inte minst så ska vi festaaaaa ikväll! Det är ju fan fredag och påååskloooov! :D Jag är sååå jävla lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0