söndaaag

Hallå där! sorry för min dåliga uppdatering, jag har inte haft tid att blogga. Men jag tänkte att jag kunde berätta lite kort om helgen nuuu då. Fredag: Efter skolan åkte jag med viktoria till stan och shoppa lite. Efter det åkte vi hem till mig och sen åkte vi vidare hem till C på stureplan. Det var jag, viktoria, linnea, felizia, banne, kitte och chloe som hade lite chill där, as nice. Sen åkte jag och vikkan hem till henne och sov där. Lördag: Jag och vikkan vaknade vid 4 tiden, vi var as trötta och sega så vi låg kvar i sängen ett tag och kolla på tv, men vid 6 tiden gick vi iallafall upp. Vi hade tänkt dra ut, men istället åkte vi ner till centrum och hyrde filmerna "tretton" och "silent hill". Sen sov vi hemma hos mig. Idag: Vi vaknade vid 12, gick upp och åt lite frukost och sen gick vi ut och la oss på gräsmattan och sola lite. Sen åkte vi ner till huddinge c, vi lämnade tillbaka filmerna och jag köpte ett par örhängen (visar dom sen). Sen åkte vi hem till mig igen och kollade på "lilja 4-ever". Viktoria åkte hem för typ 30 min sen och nu sitter jag här framför datan och har allmänt tråk. Ska strax hoppa in i duschen, men först ska jag städa mitt rum. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0