Hey Hi Hello

Kom nyss hem, jag har varit i skolan hela dagen. Har gjort klart mitt SO arbete, så nu slipper jag det. Jag hade även matte prov idag, det gick nog bra tror jag. Efter skolan så gick jag hem och åt lite, jag har bara ätit 1 macka idag. Jag åt ingen frukost och ingen lunch för det var någon äcklig soppa. Kanske därför jag har varit så trött idag?? Aja, sen åkte jag och min syster till älvsjö för vi skulle kolla på tapet till mig. Om 4 veckor så flyttar hon in i sin nya lägehet och då ska jag byta till hennes rum. Då får jag större, egen ballkong och en stor klädkammare, as nice! Men nu är jag som sagt hemma och jag ska börja plugga lite snart. Jag har 3 prov som jag måste plugga till, engelska boken ska jag ha gjort klart i slutet av den här veckan och sen har jag en träslöjds "uppsats" som senast ska lämnas in på onsdag nästa vecka... please kill me??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0