I Can Make Your Bed Rock

Okej.. jag kan börja med att berätta att gårkvällen blev inte så lyckad, vi va på "fest" här i huddinge. Men det var iförsig helt okej tills vi skulle börja dra oss hem till Viktoria som jag märker att min mobil är borta. Jag får panik och springer runt i hela huset och kryper på golvet, men jag hitta den inte. Men några som var där lovade att leta efter den och om dom hittar den skulle dom höra av sig till Felizia eller Viktoria, så jag hoppas verkligen att dom gör det också! Iallafall när vi skulle sätta på oss skorna så märker jag att ena min sko är borta också och jag ba vafan är det här! jag börjar typ skrika för att jag blir så jävla sur, asså ärligt.. vem tar EN sko?? iallafall så fick jag ta mig hem med bara en sko, gr8. Well well, som jag skrev igår så skulle jag kanske bjuda på lite snygga bilder från kvällen och vi har tagit skiiiit många ;) dock är dom flesta på Viktorias mobil och hon har inte skickat dom till mig ännu, men jag lägger upp dom här på bloggen så fort jag har fått dom. Men jag har iallafall några bilder på mig och Felizia som jag kan bjuda på ;)

Jag och baby

Gal1

Love you sweetie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0