Jag glömde berätta att...

Mina gullepluttar Mikaela och Krisse har nu kommit ut med att dom är tillsammans :D Och jag säger bara en sak.. ÄNTLIGEN!! Det tog en jävla tid för dom att skriva det på fejjan (man är inte tillsammans på riktigt om man inte har det på fejjan!) Men nu har dom iallafall så att alla kan se att dom är tillsammans! (även fast jag vet att dom har varit det ett tag redan men ändå) ;) Jag är iallafall jätte glad, dom passar verkligen tillsammans! :D
Här har ni ett bildbevis! ;) hehehe


Så nu till alla tjejer där ute så låter ni bli Krisse för han tillhör Mikaela!!
Och detsamma till alla killar, ingen rör Mikaela för då får ni mig och Krisse på er!!
Och tro mig mina vänner... det vill ni inte ;) Peace out!

Kommentarer
Postat av: nicklaz '

Naaaw.. Haha neej.. Jag är bara 1.67 ovanför marken så..

& jag var aldrig i stan igår så.. Konstig kommentar!

Puss sötnos

2010-04-02 @ 10:49:20
Postat av: nicklaz '

Det var från mig :D

2010-04-02 @ 10:49:38
Postat av: M and S

Hahaha emma din lilla skitunge älskar dig <3

2010-04-02 @ 16:53:10
URL: http://mands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0