Lördag

Nu är jag hemma igen! Jag och Viktoria har varit i stan och träffat kevin ett tag, sen fikade vi och sen har vi bara varit ute. Det är super härligt väder idag så vi satte oss i parken och pratade om allt mellan himmel och jord, myys! :D Ikväll blir det utgång med Viktoria, Felizia och Linnea. Det kommer bli skiiiiit roligt! :D Det var länge sen jag va med Linnea och Felizia nu, jag har verkligen saknat dom jätte jätte mycket. Well well.. därför kommer det inte bli så mycket fler inlägg ikväll. Men jag lovar att blogga imorgon och förhoppningsvis ha massa snygga bilder att bjuda på ;) Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig, jag ska träffa tjejerna i centrum kl 9 så jag har bara 2 timmar på mig att fixa mig.. OMG!! nej jag driver, men jag är alltid så seg på att fixa mig. Aja whatever nu har jag inte tid att skriva mer. Men som sagt, vi hörs imorgon. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0