Tiiiisdag

Idag har jag varit i skuulan hela dagen. Slutade vid halv 3 och då åkte jag och viktoria direkt till stan för att träffa micke och hans flickvän sarah. Vi träffade dom på fjorredonken och micke har tydligen blivit blond också.. och då menar jag BLOOOOOOND! herregud, kyckling. Nej jag skoja! det var jätte fint, men lite silvershampoo skulle inte skada ;) Men vi var med dom en stund och sen åkte vi vidare till gamla stan och satte oss vid vattnet. Det var super härligt, kändes nästan som sommar. Såg tillomed tjejer som gick runt i kjolar barbent .. själv tycker jag nog att det är lite för tidigt att ha det. Men man behöver iallafall inte ha på sig den tjocka jackan längre. Well well.. sen åkte vi hem till mig och påvägen hem mådde jag skit dåligt. Trodde helt ärligt att jag skulle svimma! men det kanske berodde på att jag inte hade ätit nått på hela dagen?? Men jag överlevde hemvägen och nu har jag nyss tryckt i mig 2 mackor, så nu mår jag bra igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0