Tisdag

Idag har det varit sjukt segt och stressigt. Imorse vaknade jag 07.10 (alltså fööör sent) jag började skolan kl 08.00, första lektionen var SO och jag skynda mig skit mycket för att hinna i tid eftersom att jag måste göra klart ett arbete och då måste jag ha skolans data. Jag kom iallafall i tid och satt i klassrummet i typ 10 minuter och sen kommer en lärare och säger att Peter (min lärare) är sjuk. Jag ba WTF??? SKOJAR DU MED MIG! och sen fick vi ingen vikarie på den lektionen så dååå satt jag och brudarna och snacka massa skit istället, gal1. Well well.. sen har dagen flytit på ganska bra, jag har shoppat lite, fikat (förlåt v) och varit med Mikaela. Har också hunnit med att sola i 20 minuter. Men nu ska jag äta lite middag, det blir en pastasallad från pizzerian. Sen ska jag duscha och sen ska jag lägga mig i sängen och börja kolla på första säsongen av "O.C"

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad är det med brukar och O.C egentligen? ^^

2010-04-20 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0