2 cool 4 school

Kom hem från skolan för, emh .. 3 timmar sen. Just nu sitter jag ute på ballkongen, lyssnar på musik och ska snart börja plugga. Jag snackar med Vikkan på msn också, jag berättar massa skoj som hon har missat idag i skolan eftersom att hon var.. sjuk *host host* ;) Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva nu men vikkan tyckte att jag hade uppdaterat dåligt så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg då. Ganska ointressant sådant men nu vet ni att jag lever iallafall. Jag har jätte mycket i skolan just nu, så jag kommer sitta och plugga hela kvällen. Mikaela kommer till mig vid 8 för då ska vi göra våran musikläxa som vi ska redovisa imorgon. Men nu måste jag plugga! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0