Torsdag

Idag har jag och Viktoria praoat. Vi började kl 10 men kom kl 12 så direkt när vi kom så var det lunch, så vi gick till donken och åt lite och sen gick vi och hämta posten. Sen gick vi tillbaka till "kontoret", jag gjorde 7 sidor engelska och sen fick vi sluta. Då åkte vi till stan och Viktoria köpte hårfärg och foundation. Sen åkte vi hem till mig och var där ett tag. Sen åkte hon hem och då åkte jag med min storasyster till skärholmen och shoppa lite. Jag köpte ett SKIIIIIT SNYGGT halsband och en "kort" skinnjacka. (lägger in bild på det sen) Nu ska jag duscha. Lateroooo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja viiisa :)

2010-04-30 @ 08:01:21
Postat av: cammie

Hej söt. Hur ska du fira din Valborg? Själv ska jag tvätta hela sabla kvällen.. suck..

2010-04-30 @ 13:25:44
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0