tråkig uppdatering..

Jag veeeeeeeeeeeeeet, sorry guys! Idag vaknade jag med 3 brudar i min säng. Chloe, Viktoria och Linnea sov hos mig för vi va på ferrelito i hagsätra igår med Kitte, Banne osv. Det var skoj skoj! Vi kom hem vid halv 4 imorse och alla däcka i min säng direkt med alla kläder och all make up på, fett fräscha tjejer! men men det funkar de mä. Chloe och Linnea har åkt hem nu och Viktoria ligger fortfarande och sover. Jag är skiiiit trött så jag ska gå och lägga mig igen. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH du e såååå dissad på typsteffi's blogg HAHAHAHHAHAH

2010-04-08 @ 17:24:48
Postat av: Emma

HAHAHAHHAHAHHA OMG.... like i care -.-

2010-04-08 @ 18:56:15
URL: http://emmajoe.blogg.se/
Postat av: Viktoria

HAHAHAHAHAHA, kommenterar anonymt och tror att emma skulle bry sig XDDD

2010-04-08 @ 19:37:06
Postat av: lopin

fin blogg=)

2010-04-08 @ 20:06:15
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: Anna

oj vad farligt och kommentera anonymt :) så nu skrev jag mitt namn , happy?:))))

emma du hade väll brytt dej ifall du var med henne för vänskap men tydligen var du bara de för att synas i hennes blogg..

2010-04-08 @ 20:59:10
Postat av: Emma-Joe

Jag bryr mig inte ett skit om jag är med i hennes blogg eller inte. Jag har sagt att jag inte vill att hon ska skriva om mig i hennes blogg, men ändå gör hon det. Men jag bryr mig inte längre helt ärligt. Hon får skriva om mig om det är så jävla kul. Jag vet att ALLT hon skrev var bara påhitt och falskt. Asså jag fattar inte varför ni tror att jag bara vill vara med i hennes blogg.. det är inget speciellt :S shit..

2010-04-08 @ 21:42:29
URL: http://emmajoe.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Aa det är farligt att kommentera anoymt, det är fegt.

2010-04-10 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0