10:10

Jag vet att min uppdatering inte är på topp just nu, men jag har inte dirket nån ursäkt till varför heller. Well well, idag stannade jag hemma från skolan för att jag har jätte ont i huvet och är trött. Snart kommer pappa hem med mamma, han har hämtat henne från sjukhuset eftersom att hon opererades igår. Så jag ska väl ta hand om min lilla mamma idag. Och sen måste jag plugga också, jag har sjukt mycket läxor ;O Det här kanske inte var världens roligaste inlägg men nu vet ni att jag lever iallafall. Love to you all

Det här var det första jag såg imorse när jag vakna..


Crazyyy people!

Kommentarer
Postat av: Fabbiiiaan :)

hehehehe

2010-02-06 @ 12:12:00
Postat av: Anonym

vad har du för mobil?

2010-02-06 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0