16:52

Godmorgon Allihopa!
Just nu ligger jag i sängen med bästis, vi har nyss vaknat. Igår var jag med Viktoria, Vega, Chloe, Felizia och Linnea. Jag, Viktoria och Vega fixade oss hemma och sen skjutsade min syster Frida oss till södertälje hem till Linnea. Där var vi i typ 40 minuter och sen drog vi vidare till norrviken på fest. Sen vid 3 inatt åkte jag och Viktoria hem till mig, vi kom hem typ 4 och direkt då när vi kom hem slocknade båda i min säng med smink och allt på oss -.- Men nu är vi iallafall vakna och ligger och segar i sängen med skön musik och en stor fet chockladkaka och ikväll blir det fest på söder, NICE ;D
Här är lite bilder från igår!


Felizia och Linnea sötnosar


Felizia och Chloe :)


Jag och bästis


Jag och älsklingen Felizia

Kommentarer
Postat av: äh

du har en ful näsa haha

2010-02-08 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0