Jag må vara ung och dum..

Åh vad jag är trött och sliten idag! Igår hade vi iallafall jätte kul tills många började må dåligt av att dom druckit för mycket.. men det är sånt man får ta, heheh. Jag kom hem för typ 20 minuter sen, jag sov hos Viktoria inatt. Vi kom hem typ 4 eller 5 imorse och direkt när vi kom hem däcka vi i hennes säng. Så jag känner mig riktigt ofräsch nu eftersom att jag har sminket från igår och mitt hår luktar äckligt. Tyvärr så har jag inga bilder från igår, jag hade kameran med mig fast jag tänkte aldrig på det under kvällen. Men jag tror att ni klarar er ;) Well well.. Idag ska jag bara chillerilla hemma, Chloe kommer till mig lite senare och ska sleepa här. Vi ska hyra massa filmer och bara ha en lugn och mysig lördag, det behöver jag! Men innan jag gör nånting annat nu så ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Men vi hörs lite senare amigos. Puss!

Eftersom att jag inte har några bilder från igårkväll så kan jag bjuda
på en über söt bild på Mikaela och mig som vi tog igår i skolan
;D

Kommentarer
Postat av: jm

Mysigt! Vad händer på alla hjärtans dag då? (:

2010-02-13 @ 15:27:07
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0