Godmorgon

Nu sitter jag här framför datan och har precis fixat klart mig. Idag börjar jag kl 9 så jag ska strax börja gå mot skolan. Jag bor bara 2 minuter från skolan så jag behöver bara gå typ 5 minuter innan vi börjar, riktigt skönt! ;) Iallafall, jag är sjukt nervös idag för jag ska ju ha prov. Igår gick det inte så jätte bra att plugga, men jag hoppas att jag kommer ihåg det mesta. Min lärare ringde mig nyss och sa att hon är sjuk så jag kommer få gå in i hennes klassrum och jobba ensam, ni vet jag är så "bra" på matte så jag får ha en egen lärare ;) Well well.. jag slutar kl 13:50 idag, skönt att få sluta lite tidigare för en gångs skull. Men nu måste jag gå, börjar om 5 minuter! Puss

Kommentarer
Postat av: emmas pussy

skaffa större bröst din hora

2010-02-19 @ 11:15:41
Postat av: Emma

hahahahahahaha din jävla no lifer :)

2010-02-19 @ 17:03:17
URL: http://emmajoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0