14 februari ♥

Hello Gorgeous!
Igår uppdaterade jag inte så mycket, förlåt för det. Men jag var som sagt med Chloe, vi åkte ner till centrum och hyrde 5 filmer och köpte massa godis. Sen åkte vi hem till mig och bädda ner oss i sängen. Vid typ halv 11 smsade oskar och frågade ifall han kunde sova med oss. Så vi sa ja och han kom vid 11, vi kollade på alla filmer och sen vid 4 tiden somnade vi. Imorse vaknade vi av att pappa kom in och fråga ifall vi kunde gå och handla mat, och eftersom att jag är så snäll så gjorde jag det. Oskar skulle till tåget så vi gick ner till centrum för att göra han sällskap och då tänkte vi att vi kunde handla där, men då fanns inte dom sakerna vi skulle ha där. Så vi fick gå tillbaka hem och sen gå till ica vid mig, men det var bara bra för då fick vi lite träning ;) heheh. Sen gick vi hem till mig igen för att mammas kompis Lina som jobbar på Björn axén på åhlens skulle komma hem och fixa mammas och mitt hår. Men hon hade inte med sig rätt färger till mitt hår så mitt hår ska hon fixa i veckan istället och då ska jag åka in till salongen. Jag har bestämt mig för att slinga håret nu istället för att bleka hela för det sliter så fruktansvärt mycket. Jag ska fortfarande vara riktigt blond men jag kommer ha flera olika blonda i håret istället och det ser mycket fräschare ut tycker jag. Well well.. med andra ord så har jag i princip inte gjort så mycket idag, bara chillerillat hemma. Men nu ska jag ringa pappa och fråga när han kommer hem, jag börjar bli hungrig (a) hehehe.
Btw.. Glad alla dag sötnosar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och joel?

2010-02-15 @ 16:13:49
Postat av: Emma

ingenting har hänt direkt. Vi har bråkat lite men nu är allt som förut tror jag :)

2010-02-15 @ 16:20:36
URL: http://emmajoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :)

2010-02-15 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0