Sexy bitch!

Sådär, nu är jag hemma igen. Viktoria åkte hem för en stund sen för hon skulle hämta kläder och så, men hon kommer strax tillbaka. Jag har iallafall köpt världens finaste underkläder nu idag när jag var i centrum också, heheh. Förlåt att det blir så korta inlägg idag men jag har saker och göra hela tiden så jag har ingen tid till att sitta och blogga. Men jag lovar att blogga mer imorgon, för nu måste jag knalla över till Vega och hämta en tröja som jag ska ha på mig ikväll. Jag ska försöka att slänga in ett till inlägg sen innan vi drar ut men om jag inte hinner det så önskar jag er en riktigt rolig och mysig fredagskväll :D

so gorgeous!

Kommentarer
Postat av: lillmike

hahah jaa dedär underkläderna fick man se mycke i fredags ;d

2010-02-16 @ 16:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0