Leave this world behind

Ååh jag är så fruktansvärt trött på allt och alla.
Jag är mest trött på all snö som vi har i sverige, jag vill ha sommar NU! Jag vill ha sol och värme. Jag vill ha sommarlov, för då ska jag åka till spanien med bästis. Det kommer bli så jävla underbart! well well, jag ligger iallafall i sängen just nu. Försöker plugga lite fysik eftersom att jag har prov imorgon *suck* Det känns verkligen som att det kommer gå åt helvete faktiskt. Även fast jag har pluggat rätt så mycket inför det här provet så känner jag mig fortfarande osäker. Det är ändå ett ganska stort prov, det är av 2 kapitel. Det kommer vara om ljud och ljus, booring! Menmen.. jag har inget val, det är bara att bita ihop och göra sitt bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0