Mikaela ditt jävla fiskhuvud!

Hos Mikaela idag hände en sjukt rolig grej vid matbordet! Det här är verkligen ett tecken på att Mikaela är dum i huvet ibland. Och då menar jag verkligen dum i huvet! Asså tillomed jag fattade vad hennes pappa menade när han sa såhär..
Mikaela's pappa - Storken har kommit till Bredäng
Mikaela - Vad snackar du om?
Mikaela's pappa - Ja, han har kommit till Sofia. (Mikaela's kusin)
Mikaela - Va? Har hon fått fågelinfluensan? :O
Mikaela's pappa -
Nej, hon är med barn
Mikaela's brorsa - SUCK!
Mikaela -
HAHAHA jaha, varför sa du inte bara det med en gång?
Asså jag fattade lixom :O och det är fan farligt om man är "osmartare" än mig.
Jag erkänner det, hahaha
(a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mahahah!

Dummare än dig, det går faktiskt inte gumman <3

2010-02-15 @ 22:25:56
Postat av: Viktoria

hahahahahaha, fan vad jag älskar mikaela <3

2010-02-15 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0