Try sleeping with a broken heart

Jag kom hem från skolan för ett tag sen och nu sitter jag här framför datan och pluggar lite till mitt kemi prov som jag har på torsdag. Idag fick jag också veta att det hade gått bra för mig på fysik provet jag gjorde förra veckan, så det känns riktigt bra! Jag hoppas att det kommer gå lika bra i kemi (a) iallafall.. sitter som sagt och pluggar nu och lyssnar på Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys, den är underbar! Men nu ska jag fortsätta att plugga och sen ska jag träna. Love to you all


Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja ja, absolut

den där låten är underbar,

ja ja, absolut

2010-02-22 @ 17:54:05
Postat av: Emma

haha ja men absolut, asså ja ja.. underbar melodi!

2010-02-22 @ 18:33:31
URL: http://emmajoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0