SEE YOU AT THE CLUB

Idag har jag varit i skolan och dagen gick rätt så snabbt. Hade mitt fysikprov idag också, jag var skit nervös innan men när jag väl satt där med provet framför mig gick det som smöööör (eller vad man nu säger) så det känns riktigt skönt! ;D Well well... Efter skolan så tänkte jag och Mikaela först gå på bio och se "Farsan" men sen så orkade vi inte det. Så vi gick hem till mig och hämta hundarna och tog en liten prommenad. Sen gick vi och solade, jag sola i 25 minuter. Sen gick vi hem till mig igen och la oss på soffan och kolla på My Sweet Sixten. Vid typ 7 åkte Mikaela hem och jag somnade en liten stund på soffan. Kl 8 kom pappa hem med sushi så jag åt lite och sen gick jag in i duschen. Så nu är jag super fräsch! jag har rakat benen, noppat ögonbrynen, haft hårinpackning osv ;) Sen nu så har jag nyss gjort massa flätor i hela håret, snyggt! hehe eller inte.. Men imorgon när jag tar ut dom så kommer det vara gorgeous ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0