Fireflies

Igår som ni kanske vet så var jag på fest i Haninge med Viktoria, Mikaela och Chloe. Eller fest var det väl kanske inte men Leo lurade iallafall dit oss till ett chillkrök. Först så ville vi bara dra men efter en stund så började det faktiskt bli ganska så kul så vi bestämde att stanna. Men klockan tickade på och vid klockan 3 bestämde vi oss för att dra hem. Jag, Viktoria och Chloe åkte hem till Viktoria och Mikaela drog hem till sig för hon skulle möta upp alle som skulle sova hos henne. Så det var i stort sätt det som hände igår. Imorse när vi vaknade upp hos Viktoria vid typ halv 2 så åt vi frukost och sen gick vi och la oss igen. Sen vid 3 tog jag och Chloe bussen hem till mig, när vi kom hem till mig hade pappa köpt mackor från subway så då åt vi igen (a) Sen satt vi vid datan och la in alla bilder från igår. Men för typ 2 timmar sen åkte hon hem och nu sitter jag och lyssnar på massa skön musik. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag städa mitt rum. Sen måste jag ta och plugga lite också, fysik prov på tisdag och jag har inte direkt pluggat så mycket. Men jag ska försöka läsa lite ikväll och sen får jag väl plugga fysik hela dagen och kvällen imorgon

Älskar låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0