White smile

Mamma kom nyss och sa till mig att min tandblekning har kommit, äntligen! :D Inte för att jag har gula tänder nu! Men man kan ju aldrig få för vita tänder, right? ;) jag har iallafall köpt min här. Det kostade 543 kr och jag köpte för 60 behandlingar. Då får man med 2 skenor och två "sprutor" med blekningsgel. Det står att det tar effektivt bort gulhet, fläckar och missfärgningar och ger bländande vita tänder snabbt och enkelt. Och man kan bleka antingen dagtid eller på natten medans man sover. Jag kommer nog göra på dagtid för det känns lite läskigt att ha det på natten, tänk om man sätter det i halsen :O heheh nej, det tänker jag inte riskera (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0