bläääää

Min mens är on his way. MYS, not. Vet inte varför jag kallar det en han, men min mens är en han. En jävligt jobbig kille som kommer en gång i månaden, alltid lika ovälkommen. Men det skiter han i. Han liksom rusar in. Iallafall.. jag blir alltid sjukt hungrig innan han kommer. Jag är sugen på kött (sorry djurvänner, men skulle inte säga nej till en köttbit med sås). Eller varför inte pasta? Soppa funkar också (y) Och jag som tänkte ge min mage en lugn stund, no way. Jag mår illa. Kissnödig är jag också. Vafan, är jag på smällen eller? Great. Då kan jag döpa om min blogg till emma ung mamma 15 år och bli känd. Det är ju allt som krävs. Var snygg, little bit provocerande, rolig och gravid.
Då jävlar kommer man upp på topplistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0