shit assåå

Jag ligger i sängen nu, äter godis, mår piss dåligt och är skit rädd så jag tror fan jag kommer skita på mig snart. Jag är ensam hemma i min stora lya. Viktoria va här tidigare och vi låg och kolla på film och hon åt choklad, så nu har jag choklad fläckar i hela sängen. Fett mys :))) eller inte. Snorungen får aldrig mer ligga i min säng!! wellwell.. hon åkte hem sen för att jag tog det sköna täcket? hon ba "asså emma du har alltid det" man ba "ja? det är mitt täcke och min säng. MY RULES BITCH" ah sen drog hon.. inge mer om de.

fett ful hon e

Kommentarer
Postat av: viktoria

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, bara för att jag inte vill ha ditt svettlana täcke. plus att jag ett zöt på den där bilden, så ta ditt pick å pack å draaaaa nånstans. AIGHT!?

2010-06-13 @ 01:58:16
Postat av: Emma

ey.... EY..... EEEEEEEEEEY! du har fel inställning på täckena! svettlana täcket är det fluffiga dvs det som jag tog som du ville ha, och vem var det dom låg och gnällde för att hon luktade svett under armarna..? DU! så mannen, skippa snacket och kom hit och slicka bort chokladen, AIGHT!?

2010-06-13 @ 02:01:40
URL: http://emmajoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0