oh, you touch my tralala.

hallå ärke fiender. nu ligger jag och v to the iktoria i sängen och hare bra (y) igår sov vi som sagt kvar på värmdö. jag somnade runt 6 imorse i ett hus vid vattnet med kalle, gurramurra och berge. vaknade vid halv 10 och då gick jag ut för att leta efter vikkan, hittade henne i en friggebod med oscar och gurramurra nr 2 (y) as bra.

sen kissa vi och sen tagga vi till bussen (som förövrigt bara går en gång i timmen så det är ett helvete om man missar den!!) men vi hann med den som gick 11:34, så först tog man buss till nått ställe, det tog typ 20 min. sen bytte man buss där för att komma till slussen, det tog typ 40 min. från slussen tar man tuben till tc och från tc tåget till huddinge. EN JÄVLA RESA SATT SÄGA. men vi klarade det :))) vi kom hem till mig vid halv 3 tiden? och då la vi oss direkt i sängen och sov. vi vaknade vid halv 7 och sen dess har vi legat i sängen och haft de bra.

planerat lite för lovet också, vi har bestämt att den 16de taggar vi till göteborg och leker med några grabbz därifrån på liseberg. KUL!

wellwell.. nu är kl 21:47 och det betyder att solariumet stänger om 10 min så vi hinner inte dit :((( + att ica har redan stängt så vi kan inte köpa godis.... FUCK IT. men vi får ta våra feta arslen till statiol och köpa godis där, problemet är bara att vi inte vet hur man går dit :// synd fan. menmen, vi löser det.. vad gör man inte för lite godsaker?? kramiizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0